Tótfalusi Alexa blogja

Tótfalusi Alexa blogja

Milyen ember és cél van a Traineralexaa név mögött?

2019. április 09. - Traineralexa



Minap beszèlgettem az edzőtársammal a fitness versenyzèsről, az enyémről és a jelenleg is futószalagon menő versenyszezonokról, esetlegesen versenyzőkről.

Tagadhatatlan, hogy nagyon hiányzik a versenyzés, az oda vezető út.
Maga a sport és a versenyszezonok tanítottak meg igazán küzdeni, fegyelmezettnek , kitartónak és alázatosnak lenni.
Persze, senki nem tartott pisztolyt a fejemhez és követelte volna, hogy muszàj versenyezni, de az 5 éven át tartó versenytánc után szerettem volna olyan sportot találni, amiben tehetségem van, jó lehetek és a versenyzési lehetőség is adott. Így jött az életembe a testépítés-fitness, ami azóta is hatalmas szerelmem a személyi edzésekkel együtt.

Ezekben az időkben még jobban megerősödött a hitem magammal szemben, a munkámmal és az életemmel kapcsolatban.
Továbbá az a versenyszellem, az a miliő, amit a versenyzések alkalmával megtapasztalsz, az életérzés, a feledhetetlen jó és rossz pillanatok ,örök emlékek maradnak.
Az már csak grátisz, ha jól jössz ki belőle, jó helyezést érsz el, magyar bajnok is lehetsz, mert nekem sikerült, de az érmek, kupák, hogy a neved elé betegyenek egy IFBB Pro-t
( profi szintet jelöl) , ezek mit sem érnek, ha nem tudsz visszaadni az életnek,
az embereknek?! (Az anyagi biztonságról, a megélhetésről már ne is beszéljünk. )

Merthogy ezek a dolgok az életnek egy pici szegmensei és utána már csak az a kör fog még inkább érdekelni, akik jobban benne vannak a testépítésben, a versenyzèsekben stb,
de ezzel nem tudsz annyit visszaadni az én véleményem szerint.

Voltaképpen rádöbbentem, hogy inkább az életem azon területére fókuszálok, amiben hitelesen segíteni tudok a munkásságommal az embereknek elérni a céljukat , mintsem "feleslegesen" a pénzemet és időmet olyanra fecséreljem, amivel nem tudok visszaadni az életemben másoknak.

Egyszerűen sokkal több van abban, hogy másokat felemelj, segítsd közelebb vinni a céljaikhoz, akiknek szüksége van rá , mintsem hogy eltaposd és mélyebbre taszítsd.

Ha pedig van lehetőséged másokon segíteni valamilyen módon, ahogy azt én is teszem, miképpen a nőknek segítek a kerek és formás fenék, illetve a számára álomalak elérésében, akkor tedd meg! " Aki ad, az kap"

Bármennyire bagatellnek hangzik, de hiszem azt, hogy egy esztétikus és vonzó popsitól egy Nő sokkal magabiztosabb tud lenni, csodálatosan érezheti magát a bőrében, ezáltal jobb társas kapcsolatokra tud szert tenni vagy több önbizalma lesz, ami kihathat az önbecsülésére, az önmagunk elfogadására és ebből következik az, hogy akár boldog párkapcsolatban tud élni.
Csak gondoljunk bele, hogy milyen lehetne egy büszke fenék tulajdonosának lenni?

Ezek ezerszer fontosabb momentumok az ember életében, akkor miért ne koncentrálhatnék én is jobban erre?

Én segíteni akarok a Nőknek és megtanítani őket arra, hogy mitől válhatnak igazán vonzó, magabiztos Fenék tulajdonosokká.
Úgy gondolom, hogy sikerült azt a piaci rést, azt a szegmenst megtalálnom, ahol ki tudok teljesedni és én egyedül tudom hitelesen képviselni Magyarországon a fenékfejlesztés témakörét, ezzel segítve számos Nőnek elérni a kerekebb feneket , aminek hatásàra akár a saját önbecsülésük is jó irányba terelődik.

Hiszek abban, amikor elér valaki egy szintre az életében , hogy nem az számít, hogy magának felépítsen egy olyan fizikumot, aminek az elérését titkok övezik , hanem az számít, hogy mit tudok adni a világnak, mit tudok tanítani más embereknek , amitől az Ő életük jobbá válhat. (akár pl: elérni a kerek feneket)

Ez már egy olyan szint , amire nem sokan jutnak el és én remélem azt, hogy egyre több ember fog követni ezen az úton és el fognak jutni erre a szintre ők is, hogy ne azt lássák a másikban, a többi emberben, hogy ellenségek, hanem azt lássa, hogyan tudom megfogni a kezét és felhúzni oda ahol én vagyok, amit én elértem a sportban, a testépítésben, a fenékfejlesztésben , hiszen senkit nem hagyunk lent.

Nekem az a célom ezzel a fenékfejlesztéssel, hogy segítsek elérni a legtöbb Nőnek a célját, miszerint kerek és vonzó fenékre szert tudjanak tenni.
Ha nem segítesz más embereknek elérni az ő céljaikat, akkor nem csináltál semmit az életeddel.
Ha nem segítesz másoknak, akkor vesztegeted az idődet.

Nekem ez a filozófiám és emiatt vágtam bele ebbe az egész fenékfejlesztés témába.

A bejegyzés trackback címe:

https://traineralexa.blog.hu/api/trackback/id/tr214752027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása